Monday, October 8, 2012

AKU....

Assalamilaikum...

alhamdulilah...sempat juak nak update entry di pgi2 cmni!!!~ actually leen tak leh nak tido lah..huhuh tak selesa!!!!~~~ Allah tengah uji leen dgn sakit tekak n rasa panas badan ni.....Ubat???? eh, ape itu ubat eh?? tak kenal lah..hahahahahha...takpe lah leen usaha ubat lain !!!

tengok tajiuk entry kali ini tak?? AKU..... yup...AKU..hihihihi...Aku bernama  NURR AZLYNDA. haahahha..ntah lah nak cite ape ek pasal si AKU ni....ermmmmm????

!@#$%^&*()_++

ok lah...si AKU ni tengah dok cri kej...tersangant lah bosan hidup si AKU ni... hari hari asyik buat bende yg same je...bangun jer pagi., buta A buat B samapi habis hari2...esk cmntu, esok lagi cmtu....dah cmtu..haiahahahaha...

takpelah...si Aku ttp bersaba....Dia bersaba menggu sgala hasil walaupun tidak mharapkan yang terover sangat...

" ya Allah...perkmudahkan lah segala urusan kmi,r redhakan lah apa yg kmk lakukan, berikan lah kami petunjuk yg benar dan petunjuk ke jln Mu...Amin!!!~

No comments:

Post a Comment