Saturday, September 29, 2012

Sepi mencuri segalanya!!~

Assalamualaikum....


Allahu Allah.....
alhamdulilah.....ada g kesempatan nak update entry hari nih...erm..yaAllah...terasa berat sungguh hati ku ini!! Rasa rindu pd mereka sgt lah dalam...erm,,,leen try untuk jaga hati ini dr terluka lagi,tp belum ape2 dh pun sakit..hmmmmniat dihat nak bertanya khabar tp setiapa kali cuba untuk memulakan perbualan mesti ada saja yg akan menjadi halangan...ada saja yng tidak kena...leen jaga berSAHABATAN dan PERKENALAN ini tapi kenape nampak mcm leen jer yg yoo o...

YaaAllah..salah kan aku untuk semua ini????
leen yakin setiap apa yanag telah terjadi ini ada hikmahnya...Leen doakan moga dia terus tabah untuk menjalani kehidupan nya ...Leen harap satu hari nnati Allah akan tunjuk kan jalan kebenaran dalam usaha leen nie...

SORRY sesangt kat korang sume sbb leen terasa mlm nie sgt SEPI sekali.bila dpat nak menulis nie leen ade lah rasa lega skit...yaAllah..hanya padaMu saja tempat ku mengadu...berikan lah aku kekuatan untuk aku tempuh semua ini.,  (T____T)

****Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam....



No comments:

Post a Comment